Predávajúci:
BRASAVI s.r.o.
Ľudovíta Okánika 590/4
949 01 Nitra
IČO: 54 200 121
IČ DPH: SK212 159 2495
Všeobecné ustanovenia
Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvné vzťahy, ktoré vzniknú medzi predávajúcim a kupujúcim (fyzickou alebo právnickou osobou) v zmysle zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 102/2014 Z. z. ZÁKON z 25. marca 2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zmluvou uzavretou na diaľku sa na účely tohto zákona rozumie zmluva medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.
Registrácia
“Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe na e-shope www.franchi-slovakia.sk a nebudú poskytnuté tretím osobám (iba ak doručovacím spoločnostiam – Sl. pošta, kuriér) ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu firmy www.franchi-slovakia.sk“
Ponukové e-maily budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých e-mailových správ neprekročí 50kB. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: info@franchislovakia.sk, alebo na hore uvedenej pevnej adrese.
Predmet objednávky
Predmetom objednávky je tovar uvedený na www.franchi-slovakia.sk. Kupujúci zrealizuje objednávku prostredníctvom nákupného košíka. Podľa jednotlivých pokynov zadá fakturačnú adresu, adresu doručenia, ak nie je zhodná s fakturačnou adresou, spôsob doručenia, spôsob platby a odošle objednávku.
Prijatie a vybavenie objednávky
V internetovom obchode www.franchi-slovakia.sk sú objednávky podané e-mailom záväzné. Pri podaní objednávky, predávajúci potvrdí kupujúcemu objednávku, predpokladaný termín dodania objednaného tovaru. Ak nie je možné objednaný tovar dodať v termíne, predávajúci sa s kupujúcim dohodnú na inom termíne. Podmienkou pri objednávaní prostredníctvom kuriéra je napísať svoje telefónne číslo, na ktorom ste v pracovnej dobe dosiahnuteľný, aby vás kuriér mohol vopred informovať a dohodnúť čas odovzdania zásielky
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou – e-mailom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo na sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.
Objednávky sú vybavované priebežne. Pre rýchle vybavenie objednávky a správne doručenie tovaru je potrebné uvádzať aktuálnu dodaciu adresu vrátane PSČ a čísla domu, krstného mena, telefónneho čísla, atď. Ak je tovar na sklade, tovar je vyexpedovaný v deň objednávky alebo v nasledujúci pracovný deň. Ak tovar nie je na sklade, je vyexpedovaný v priebehu 5-10 pracovných dní.
Pri niektorých produktoch je možnosť zakúpenia v predpredaji formou rezervácie. Pri produkte je stanovená suma za balenie, ktorá sa skladá z rezervačného poplatku a doplatku. Rezervačný poplatok sa uhrádza po vykonaní objednávky. Uhradením rezervačného poplatku sa kupujúci zaväzuje k záväznej objednávke produktu a uhradením doplatku. Prijatím platby rezervačného poplatku sa predávajúci zaväzuje ku zabezpečeniu tovaru rezerváciou požadovanom množstve a kontaktovaním kupujúceho za účelom pripomenutia záväzku uhradenia doplatku za rezervovaný tovar. Tovar bude dodaný v dohodnutom čase, ktorý je uvedený pri produkte. Neuhradením doplatku zo strany kupujúceho zaniká objednávka a nárok na vrátenie rezervačného poplatku kupujúcemu.
Storno objednávky
Ak urobíte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.
Spôsoby doručenia :
Prepravné náklady predávajúceho nie sú zahrnuté v kúpnej cene produktu. Tieto budú vyčíslené v objednávkovom formulári a vo vygenerovanej faktúre zaslanej emailom a kupujúci sa zaväzuje uhradiť ich spolu s kúpnou cenou.
1 – Osobný odber
Objednávku je možné vyzdvihnúť v mieste skladu firmy – Široká 13, Nitra alebo na mieste podľa dohody po telefonickom dohovore, za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade a po zaslaní informačného mailu, že je objednávka pripravená.
Doprava nad 50 € zadarmo sa týka iba semien. Netýka sa to objednávok cibúľ a cesnaku (Slonieho cesnaku).
2 – Tovar doručovaný Slovenskou poštou
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované podľa platného cenníka Slovenskej pošty (zásielky do 2 kg ako dop.list, do 10 kg ako balík, nad 10 kg poštovým kuriérom)
Pokiaľ nebude kupujúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. U týchto zásielok nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a nemáme žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať.
U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí!
POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.
Záruka
V balíku vždy nájdete daňový doklad (faktúra alebo pokladničný doklad). Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade. Záručná lehota (alebo doba spotreby) je uvedená u každého výrobku na jeho obale.
Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.
Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy kupujúci (spotrebiteľ) informuje predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením. Kupujúci (spotrebiteľ) môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci.
Vzorový formulár oznámenia o odstúpení od zmluvy je tiež k dispozícií na webovej stránke predávajúceho, alebo kupujúcemu (spotrebiteľovi) v prípade vyžiadania bude odoslaný e-mailom alebo poštou.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
- Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
- Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.
Ako zásielku pripraviť
Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!).
Spôsoby úhrady:
Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy.
1 – Platba vopred – pri výbere tejto možnosti obdržíte mailovou formou potvrdzujúci e-mail týkajúci sa Vašej objednávky s položkami a so všetkými údajmi k platbe. Ako variabilný symbol pri platbe použite číslo objednávky. Tovar budeme expedovať až po obdržaní platby na bankový účet
2– Osobný odber – platíte v hotovosti pri osobnom odbere v mieste skladu – Široká 13, 949 01 Nitra alebo v mieste podľa dohody.
3- Dobierkou – platíte v hotovosti/kartou (pokiaľ to prepravca dovoľuje) pri prebratí zásielky u prepravcu – Slovenská pošta, GLS, Packeta.
Alternatívne riešenie sporov online
Vážení zákazníci,
informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na info@franchi-slovakia.sk.
Dohľad nad internetovým obchodom vykonáva :
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
PO BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel.: 037/7720 001
tel.: 037/7720 034
fax: 037/ 7720 024
e-mail: nr@soi.sk
Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.
Váš Mgr. Branislav Starinský
BRASAVI s.r.o.
Obchodné podmienky sú platné od 21.7.2017 do odvolania.
Aktualizované k 09.12.2023
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.